11.1.14

Wie kan helpen?

Sinds enige tijd lukt het me niet meer om korte filmpjes die ik in de klas maak (met mijn fototoestel) te uploaden naar de blog .Eeerder dit schooljaar heb ik een aantal keren de liedjes die we leerden in de klas, op de blog gezet  En dat vond ik zelf ook wel heel leuk, om de kleuters even zo bezig te zien en te horen. Tegen nieuwjaar had ik verschillende supermooie filmpjes over de nieuwjaarsbrieven,die de kleuters inoefenden,  maar sedert toen lukt dat dus niet meer.  Eerst dacht ik dat het aan ons nieuwe fototoestel lag, maar deze week heb ik het terug even met mijn oude toestel geprobeerd, en het lukte helaas weer niet.  Als ik mijn video wil uploaden, komt er een foutmelding dat blogger.com niet in staat is de video te uploaden.  Ik heb al eens rondgevraagd over dit probleempje, maar tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die mij raad kan geven.
Is er misschien iemand die mij hiermee kan helpen?  Heeft er iemand enig idee waar dit aan kan te wijten zijn?  Het zijn dus korte stukjes film (liedjes...) die ik opnam om jullie het zangtalent van jullie kleuters te tonen, of iets anders.  De eerste maanden van het schooljaar lukte het wel, en nu dus helaas niet meer.  Hulp of nuttige tips zijn altijd welkom! Bij voorbaat alvast heel erg bedankt!!

3 opmerkingen:

Veerle zei

Hoe groot zijn de bestanden? Ze mogen niet groter dan 100mb zijn...gebruik je hetzelfde bestandsformaat?

Veerle zei

Als ze groter zijn moet je ze eerst op YouTube zetten en dan de html ingeven bij blogger.

juf. liesbeth zei

Ik ga dat eens controleren, bedankt hoor! Ik ben al blij dat ik nu weet bij wie ik ten rade kan gaan, tof!