7.1.13

Gelukkig nieuwjaar! Welkom Milana!


Onze allerbeste wensen voor een gezond en gelukkig 2013.
Wij zijn weer goed gestart vandaag in de klas! We mochten één nieuwe kleuter verwelkomen!
Milana! Welkom lieve Milana! Hopelijk zal je je snel thuis voelen in de klas! Het ging vandaag al heel goed met Milana in de klas!
En dan heb ik een spijtig/vervelend bericht ivm onze blog.
Ik had mooie foto's gemaakt van Milana haar eerste dagje en van onze andere kleuters natuurlijk, maar er heeft een spontane verandering plaatsgevonden in mijn blog en momenteel lukt het me niet om de gemaakte foto's op te laden en op onze blog te zetten, wat natuurlijk erg jammer is....ik heb al een tijdje vanalles geprobeerd maar tot nu toe, helaas....ik hoop dat ik het kan oplossen, maar ik weet nu eigenlijk niet goed meer wat ik nog moet proberen...het spijt me van de foto's, hopelijk lukt dit later wel nog.

Morgen viren we de verjaardag van Amber in de klas.
Woensdag gaan we naar de bib. Donderdag ben ikzelf op bijscholing, er komt dan een vervangster in de klas. Deze week werken we niet rond een thema. We geven iedereen de kans om rustig terug te wennen na de kerstvakantie.

Geen opmerkingen: